Κωδ. Μαθήματος : 72520 | ECTS : 6 | 7ο Εξάμηνο |
Κατεύθυνση/Ομάδα Μαθημάτων : Βασικές Επιλογές | (ΒΕ) Βασική Επιλογή |
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Θεωρία : 4 | Ασκήσεις : 1 | Εργαστήριο : 1 |
ΠεριεχόμενοΔιδάσκοντες
Το μάθημα, εστιάζει σε ζητήματα που αφορούν σε:
• επιχειρηματικότητα και επιχείρηση
• ανάλυση κοινωνικών αναγκών και τάσεων
• διερεύνηση επιχειρηματικών ευκαιριών: η ανάγκη, το πρόβλημα, η λύση, η δημιουργία αξίας
• μέθοδοι δημιουργικής σκέψης
• ο ρόλος της καινοτομίας στην δημιουργία του επιχειρηματικού εγχειρήματος
• άυλη βιομηχανική περιουσία
• συλλογή πόρων
• ανάπτυξη επιχειρηματικών ιδεών,
• ανάπτυξη επιχειρηματικών συνεργασιών
• επιχειρηματικά μοντέλα.
Οι φοιτητές μαθαίνουν βιωματικά εφαρμόζοντας τη μέθοδο στη διαδικασία από την αναζήτηση και σύλληψη της επιχειρηματικής ιδέας, στην αξιολόγηση, την αλλαγή της και την παρουσίασή της σε υποψήφιους συνεργάτες ή/και επενδυτές.
Στη διάρκεια του μαθήματος, εκτός από τις διαλέξεις:
• αξιοποιούνται μελέτες περιπτώσεων οι οποίες αποτελούν αντικείμενο παρουσίασης και συζήτησης στη διάρκεια των διαλέξεων
• οι φοιτητές επισκέπτονται επιχειρήσεις συναφείς με τα αντικείμενα σπουδών τους και τα ενδιαφέροντά τους,
• πραγματοποιούνται διαλέξεις από επιχειρηματίες,
• οργανώνονται συναντήσεις με μέντορες που προέρχονται από την τοπική επιχειρηματική κοινότητα
Oι φοιτητές αναπτύσσουν σε ομάδες με 4-7 μέλη επιχειρηματικά σχέδια, με τη συμβουλευτική καθοδήγηση και υποστήριξη της ομάδας υποστήριξης ή μελών της επιχειρηματικής κοινότητας.
Οι διαλέξεις και οι άλλες δραστηριότητες του μαθήματος υποστηρίζονται από εργαστηριακά μαθήματα, μέσα από τα οποία δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ομάδα να συζητήσει την εργασία της και να αναζητήσεις λύσεις σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει ή εξειδικευμένες γνώσεις για συγκεκριμένες πτυχές της εργασίας της.
• επιχειρηματικότητα και επιχείρηση
• ανάλυση κοινωνικών αναγκών και τάσεων
• διερεύνηση επιχειρηματικών ευκαιριών: η ανάγκη, το πρόβλημα, η λύση, η δημιουργία αξίας
• μέθοδοι δημιουργικής σκέψης
• ο ρόλος της καινοτομίας στην δημιουργία του επιχειρηματικού εγχειρήματος
• άυλη βιομηχανική περιουσία
• συλλογή πόρων
• ανάπτυξη επιχειρηματικών ιδεών,
• ανάπτυξη επιχειρηματικών συνεργασιών
• επιχειρηματικά μοντέλα.
Οι φοιτητές μαθαίνουν βιωματικά εφαρμόζοντας τη μέθοδο στη διαδικασία από την αναζήτηση και σύλληψη της επιχειρηματικής ιδέας, στην αξιολόγηση, την αλλαγή της και την παρουσίασή της σε υποψήφιους συνεργάτες ή/και επενδυτές.
Στη διάρκεια του μαθήματος, εκτός από τις διαλέξεις:
• αξιοποιούνται μελέτες περιπτώσεων οι οποίες αποτελούν αντικείμενο παρουσίασης και συζήτησης στη διάρκεια των διαλέξεων
• οι φοιτητές επισκέπτονται επιχειρήσεις συναφείς με τα αντικείμενα σπουδών τους και τα ενδιαφέροντά τους,
• πραγματοποιούνται διαλέξεις από επιχειρηματίες,
• οργανώνονται συναντήσεις με μέντορες που προέρχονται από την τοπική επιχειρηματική κοινότητα
Oι φοιτητές αναπτύσσουν σε ομάδες με 4-7 μέλη επιχειρηματικά σχέδια, με τη συμβουλευτική καθοδήγηση και υποστήριξη της ομάδας υποστήριξης ή μελών της επιχειρηματικής κοινότητας.
Οι διαλέξεις και οι άλλες δραστηριότητες του μαθήματος υποστηρίζονται από εργαστηριακά μαθήματα, μέσα από τα οποία δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ομάδα να συζητήσει την εργασία της και να αναζητήσεις λύσεις σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει ή εξειδικευμένες γνώσεις για συγκεκριμένες πτυχές της εργασίας της.
[Σύντομα θα προστεθεί η σχετική πληροφορία]