Κωδ. Μαθήματος : 02614 | ECTS : 2 | Εαρινό Εξάμηνο |
Κατεύθυνση/Ομάδα Μαθημάτων : Ελεύθερες Επιλογές | (ΕΕ) Ελεύθερη Επιλογή |
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας | Θεωρία : 3 | Ασκήσεις : | Εργαστήριο : |
ΠεριεχόμενοΔιδάσκοντες
• Διαταραχές Μάθησης και Εγκεφαλική Δραστηριότητα
• Ευφυΐα και Μαθησιακές Δυσκολίες
• Δυσλεξία, δυσγραφία, δυσορθογραφία και δυσαριθμησία: αιτιοπαθογένεση, συμπτωματολογία, τυπολογική ταξινόμηση και εκπαιδευτική παρέμβαση.
• Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα: αιτιοπαθογένεση, συμπτωματολογία, τυπολογική ταξινόμηση και εκπαιδευτική παρέμβαση.
• Κοινωνικοσυγκινησιακές Διαταραχές: αιτιοπαθογένεση, συμπτωματολογία, τυπολογική ταξινόμηση και εκπαιδευτική παρέμβαση.
• Η χρήση σύγχρονων ηλεκτροφυσιολογικών τεχνικών στον εντοπισμό των Μαθησιακών Δυσκολιών.
• Προγράμματα παρέμβασης και διδασκαλίας του μαθήματος της πληροφορικές σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες.
• Ευφυΐα και Μαθησιακές Δυσκολίες
• Δυσλεξία, δυσγραφία, δυσορθογραφία και δυσαριθμησία: αιτιοπαθογένεση, συμπτωματολογία, τυπολογική ταξινόμηση και εκπαιδευτική παρέμβαση.
• Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα: αιτιοπαθογένεση, συμπτωματολογία, τυπολογική ταξινόμηση και εκπαιδευτική παρέμβαση.
• Κοινωνικοσυγκινησιακές Διαταραχές: αιτιοπαθογένεση, συμπτωματολογία, τυπολογική ταξινόμηση και εκπαιδευτική παρέμβαση.
• Η χρήση σύγχρονων ηλεκτροφυσιολογικών τεχνικών στον εντοπισμό των Μαθησιακών Δυσκολιών.
• Προγράμματα παρέμβασης και διδασκαλίας του μαθήματος της πληροφορικές σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες.
[Σύντομα θα προστεθεί η σχετική πληροφορία]